czwartek, 1 września 2011

Podsumowanie sierpnia

Nadszedł wrzesień, ciężki miesiąc biorąc pod uwagę szkołę i liczbę imprez. Pożegnaliśmy jednak sierpień, o którym słów kilka trzeba powiedzieć :)

W ankiecie na książkę lipca wygrała Gears of War: Pola Aspho. Już teraz zapraszam do kolejnej ankiety, widocznej za chwilę :)

Przeczytałem tylko 4 książki co daje łącznie 1357 stron. Zdaję sobie sprawę z tego, że to mało ale mówi się trudno, remonty męczą :)

 Najlepsza książka sierpnia to chyba Operacja Przystań Charona, najsłabsza - niestety Szamanka od Umarlaków


Książki do recenzji - 2/3 (sam nie wiem)
Książki wygrane - 1
Biedny miesiąc, mało przybyło :)

Pochwalić mogę się tym, że obejrzałem serial Pacyfik oraz Walking Dead :)

Tymczasem, najbliższa recenzja to Miliarderzy z przypadku, okładka widoczna na prawo :)

Pozdrawiam wszystkich, dla których 1 września, przez szkołę, jest dniem dołującym

Ps. Zaktualizowali bloggera, całkiem ładnie :)

3 komentarze:

  1. U Ciebie również remont? W tym kraju jest jakaś epidemia remontowa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz chyba ostatni dzwonek na remonty przed zimą i wszyscy korzystają :)

    Pocieszę cię, że u mnie sierpień też był kiepski pod względem czytelnictwa.

    Sukcesów w nowym roku szkolnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie statystyki podobne ;) Powodzenia w szkole, ja mam jeszcze niecały miesiąc do rozpoczęcia kolejnego semestru studiów...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...