piątek, 1 lipca 2011

Ankiety

Czerwiec minął, więc stwierdziłem, że zrobię ankietę na najlepszą według was książkę czerwca, wśród nominowanych:
Stephen King - Pokochała Toma Gordona
Stephen King - Pod Kopułą
Simon Toyne - Sanctus
Steve Hamilton - Zima Pełni Księżyca
Philip K. Dick - Ubik
Antologia Księga Wojny

W czerwcu przeczytałem tylko 5 książek co w porównaniu z innymi blogowiczami jest strasznie małą liczbą. Mam nadzieję, że lipiec pomimo trwającego remontu będzie bardziej owocny :)

Rozebrałem piec i podłogę :D

Ps. Nie zostałem chyba zaproszony do gry o tajemnicach, więc nie jestem pewien czy coś pisać o Sobie :)

5 komentarzy:

  1. A pisać!

    Ja głosuję na Stephena Kinga - Pokochała Toma Gordona. W końcu to jego książkę kupiłam i akurat tę :D

    No to gratulacje... Podłogę to bym jakoś rozbroiła, ale pieca raczej nie... :(

    5 książek, ale większość grubszych. Nie ma co się przejmować - w którymś miesiącu będzie tego o wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubik!! Ubik!! Nie może być inaczej:))

    "Ubik" to klasyka, choć "Pod kopułą" też kusi:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również stawiam na Kinga, a co do tajemnic to pisz, pisz. Ja też nie zostałam zaproszona, a czasem uda mi się co nieco zdradzić... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz coś o sobie, też nie zostałam zaproszona:P.
    Dla mnie czerwiec też specjalnie nie obfitował w czytanie, ale powoli od tego tygodnia nadrabiam, bo strasznie zaniedbałam bloga, przez sprawy osobiste;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...